Velkommen til Lillevang Skole

Vi ligger centralt placeret i Lillerød, med Skovvang stadion, skoven, centrum og Allerød station indenfor nærmeste rækkevidde.

Skolen består af afdeling Skovvang (0.-5. klasse) og afdeling Lillerød (6.-9. klasse). På begge afdelinger findes også en række specialklassespor, centerklasser og modtagerklasser.

Vi har grønne områder, boldbaner og idrætshal til rådighed. Vi har en god kantine med frisklavet mad. Og så går vi selvfølgelig op i, at vores børns trivsel er i top.

Vores lærere er fagligt stærke. Vi har et lærerkollegie med en god blanding af erfarne lærere, som har været på skolen i mange år, og så er vi ikke bange for at lade nye friske kræfter komme til og inspirere både børn og voksne med nye input.

Vi er en helhedsorienteret skole. I praksis betyder det, at vi benytter os af den nyeste pædagogiske viden, og at vi ser hele skolereformen som en spændende udfordring, hvor vi er overbeviste om, at børnene kan rustes endnu bedre til næste skridt i livet.

På Lillevang skole er vi ca. 130 medarbejdere og godt 1000 elever fordelt på begge afdelinger.

Vi vil altid gerne give en rundvisning til nye elever og forældre!