Indskrivning

Vedr. kommende skolestartere (årgang 2018) på Lillevang skole.

Vi holder informationsmøde om børnehaveklasseindskrivning og Mini-SFO, for forældre til kommende børnehaveklasser 2024/2025, tirsdag den 14. november 2023 kl. 17.00-18.30. Mødet afholdes på afd. Skovvang, Poppelvej 1A.
Hvis jeres barn skal gå i kommende 0. klasse og I ønsker, at jeres barn bliver indskrevet på Lillevang Skole, skal I benytte den kommunale webindskrivning.
I får meddelelse herom i E-boks i oktober måned.
Dato for informationsmødet vil også fremgå af brevet.

Se mere info på kommunens hjemmeside omkring indskrivning, skoledistrikter, SFO m.m.:

Opdateret information vedrørende indskrivning til børnehaveklasse 2024/2025, kommer på kommunens hjemmeside i slutningen af oktober 2023.

Hvis jeres barn skal indskrives i 0.-9. klasse, så skal I skrive til lillevangskole@alleroed.dk eller ringe til skolens hovednummer 4812 7799, hvor I bliver omstillet til Skovvang eller Lillerød.

Har i en elev til 0. - 5. klasse skal i kontakte afd. Skovvang. Har i en Elev til 6. - 9. klasse skal i kontakte afd. Lillerød.

Skoleledelsen
Lillevang skole